Det här med träningsskor

Som om det inte vore nog att George släpade med mig till SATS och skaffade gymkort till oss båda i förra veckan (fast jag har tänkt dansa istället för att gymma) så har det även bestämts att vi ska börja motionera i Slottskogen i form av löpning.

Långdistans är inte min grej. Jag var en av de snabbaste på 60 meter i mellanstadiet men kom alltid in bland de sista när det gällde 3 km och liknande. Springa är med andra ord inte heller min grej.

Trots det köpte jag universums dyraste (okej kanske inte, men mitt livs dyraste) skor igår, så nu förväntar jag mig att jag kommer få världens bästa motion bara genom att äga dem.

My first running shoes

Kommentarer:

1 Emma:

Köpte nya träningsskor för ett par veckor sedan. Måste använda dem lite mer nu tror jag ^^.

2 Mattis:

Fina! Är de sköna? :D

3 Elin S:

Så snygga! Haha, känner lite likadant, att springa långt är inte något för mig. Men det blir helt klart roligare med nya, fina skor!:)

4 Viktoria:

Åh vill oxå köpa ett par bra skor...har jättedåliga..

Dom är mer som sandlaer xD



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på en stor dos humor och andra roligheter från min vardag :)

http://www.aglepta.blogspot.com

Kommentera här: