SATS

Igår släpade George med mig till en av SATS anläggningar här i stan för att kolla in lokaler och priser. Vi skulle bara jämföra lite. Det slutade med att vi båda skaffade gymkort.

Jag. Skaffade. Gymkort.

Jag har aldrig ägt något sådant i hela mitt liv och avskyr allt vad träningsmaskiner heter. Däremot hade de Zumba-pass och annat dansant som jag skulle kunna tänka mig. Nu ska jag bara införskaffa ordentliga skor som är så magiska att jag aldrig blir trött. Frågan är bara var någonstans de finns att få tag på?

Kommentarer:

1 Anonym:

Oh:) blir lite gymsugen nu!

2 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Zumba verkar roligt, skulle vilja testa det nån gång framöver.... :-)

3 Catharina:

Jag har heller aldrig tränat på gym förutom just då dans/yogapass och zumba är vansinnigt kul. Jag kör helst barfota. Bekvämast så tycker jag och vi är ett par stycken barfotazumbare på mina pass även om de flesta har skor:) Jag har länge tänkt testa maskinerna mm, men alltså , hur gör man? Det är ju pinsamt att inte ens fatta hur knapparna på löpbandet funkar när man är 37 bast. ( inte lika pinsamt för dig som är så ung kanske, hahaa) Hoppas ni hade trevligt igår förresten. SJälv ligger jag kvar här i sängen mestadels med en skål med glass bredvid mig:)

4 Myaraq - den där lilla svenskimån:

äsch ni skulle ha tränat på sportlife :D

5 Chibi:

Hhaha, skulle inte förvåna mig om det slutade med att du blev en gym-galning. Bara för att. :P

6 Magda:

Fina naglar :)

Kommentera här: