Don't push the button!

Efter att ha vaknat 12 gånger under natten var det fredag. Freja och jag hade en lunchdejt inne i Stockholm med en annan oktobermamma (dock utan oktoberbarn). Så himla trevligt!
 
Linda, Freja och jag
 
I samma byggnad låg "Rum för barn", kulturställe med böcker, spel, målarverkstad, sångstund och en inomhusbåt.
 
Kul bok!
 
 Jag uppskattade att de hade begränsat antal barn på stället. Förstår att det är populärt.
 
 Mycket rulltrappor under den här minisemestern
 
Freja och jag utforskade det hela under ett par timmar innan vi tog oss tillbaka hem till Louise som pluggat färdigt för dagen. Hon och Johan byttes av i dörren (som om vi behövde passas), Louise ut på festligheter och Johan slängde in en lax i ugnen lagom till Idol.
 
För övrigt, är Idol som Småtjärnorna nu för tiden? Kände mig plötsligt väldigt gammal. Freja gav upp efter halva programmet och brorsan och jag hamnade i köket till in på småtimmarna.

Kommentera här: