Baklängeståg

Att vara ute och resa själv med en nybliven 4-åring var faktiskt en fröjd. Allt gick väldigt smidigt förutom att vi fick bakvända säten på hemresan (återigen vid ett bord men det unga paret som satt mittemot oss ville verkligen inte byta platser så jag ba: okej, det kan hända att jag kräks). Det gjorde jag inte.
 
Always be Batman
 
Väl tillbaka i Göteborg kom George och mötte oss på perrongen och trots att det varit tjat om att Freja saknat mormor i fyra dagar (alltså från det att vi satt på tåget TILL Stockholm) så var hon väldigt nöjd med att leka med sin pappa resten av kvällen. Och han verkade väldigt nöjd med att ha oss på hemmaplan igen. Mest nöjd var jag över att få sova i min egen säng igen efter några nätter på en inte superkomfortabel soffa.
 
Oklart vad de höll på med men så länge alla var glada...

Kommentera här: