Vilken fjantig liten vagn

I tre år har jag sagt "Jag fattar inte grejen med en Råskog. Alla scrapbooking-människor har en. Vilken fjantig liten vagn med hyllor som inte ens går att dra ut. En sån ska jag aldrig ha, vad ska jag med den till och var skulle den få plats..." varje gång vi gått förbi vagnen på IKEA. I helgen fick George nog och ba "Men herregud det där säger du VARJE gång, du vill ju uppenbarligen ha en". Jag fortsatte att protestera med "Nej den är fjantig" varpå han gjorde slag i saken "Men köp den och ställ den i källaren då och sälj den om tio år om du inte använder den".

Vi kom knappt ut på motorvägen förrän jag började spåna på vilka skålar som skulle passa i den. Så nu har jag monterat ihop min fjantiga vagn och tänker leva lycklig i resten av mina dagar.



Kommentera här: