Kleenex är min bästa vän

Det var då sjutton. Är det inte Freja som drar hem förskolebaciller (och det har hon faktiskt inte gjort på flera månader) så är det jag själv då jag jobbar lite lagom på just en förskola. Hej snor. Planerar inte att dela med mig av de bacillerna. Återstår att se hur den planeringen håller.
 
I övrigt har jag äntligen bokat hotell i London. Nu återstår flygbiljetterna. Och det där med att skapa någon form av aktivitetslista.
Harry Potter and the cursed child - check!
Harry Potter studio tours - check!
I övrigt - inget check än så länge. Men jag tänker mig några museum, några parker, några kända landmärken, några leksaksaffärer, några caféer och några oupptäckta guldkorn. Visst? Visst.
 
Vad händer annars? En väldans massa scrapbooking för egen del. Forum, instagram, YouTube, förvaring, uppslag i albumen, fotoredigering, omorganisering och så var det det där med Råskog-vagnen (ni vet den där populära turkosa vagnen från IKEA). Mmm vi kan ta den historien imorgon.

Kommentera här: