Från USAs östkust

Jag fotar på och sparar till inlägg när vi kommer hem igen. Ögonblick hamnar på Instagram (annawk86). 

Mini-me byter språk varannan mening. Det finns ett nödhandtag med en beskrivning på hur man tar sig ur bakluckan på bilen (om man skulle bli kidnappad). Vi har hittat nappar av samma märke som vi använder hemma = phu, har redan tappat bort tre stycken av de vi hade med oss.

Kosten är lite si och så. Pringles och M&Ms till lunch, broccoli och äpple till middag. Ni vet. Vi har det bra. 

Kommentarer:

1 Hanna:

Älskar att ni satsar på tallriksmodellen ändå, låter stabilt! ;) Peppar dock väldigt på de där bilderna måste jag säga. Ingen hint, bara säger att jag väntar här. (Och påminner om att jag har cirka jordens sämsta tålamod.)

Svar: Nu så, nu har jag äntligen satt igång.
Anna WK

Kommentera här: