Lyckan att hitta färska bär

Söndag 28:e juni
 
George och Jenny tog sig till Boston för att boka en tatueringstid till George (och det var ett sånt där ställe när du måste boka fysiskt på plats). Freja och jag åkte en snabbis till Michael's för att kika på utbudet och handlade sedan riktig föda på ett ställe Jenny tipsat om (jag hade aldrig hittat det annars då de flesta namn är okända för mig på östkusten). Hur som helst kändes det väldigt bra att hitta bröd med fibrer, grönsaker och till och med ekologiska bär till skillnad från utbudet på de vanliga ställena. Bajsar amerikaner någonsin??
 
 
Freja sov sedan middag jäääättelänge och sen åkte hon och jag en sväng till Target för att köpa blöjor och nappar till henne.
 
På väg mot Target
 
Johanna och Brady har tre inomhuskatter, Puck, Oberon och Greta. Puck är av den sorten att ställer du ett vattenglas på köksbänken så puttar han ner det. Och flingpaket. Tack. Nu visste jag det. Freja passade på att rolla bort lite katthår från en stol.
 
Sen åt hon en skål med blåbär
 
När George och Jenny äntligen kom tillbaka igen åkte vi och åt middag på Cheesecake Factory. Som alltid var portionerna gigantiska.
 
Knäpp unge och ungefär lika knäpp pappa
 
Och så försvann den söndagen. En lugn och ganska tyst dag jämfört med hur resan varit hittills.

Kommentera här: