Make, make, make

Okej den här videon får mig onekligen att tänka på mig själv. Inte för att jag köper pysselmaterial som en galen amerikan (för det gör jag inte) men det där med att jag vill göra ALLT... Lära mig måla, klippa, sy, limma, sticka, fota, blanda, virka, snickra, spraya och så vidare i en halv evighet. Nu är jag ju rätt begränsad till vad man kan göra inomhus i en tvåa (måla om möbler är inte riktigt aktuellt att pyssla med på kvällarna) och det kanske är tur...
 
Pinterest är farligt beroendeframkallande.
 
 

Kommentarer:

1 Jess:

Make all the things! Har faktiskt tagit tag i en av alla saker jag vill lära mig och har nu börjat sticka! Det går lååångsamt framåt och lagom kring jul lär jag väl vara klar med min halsduk, haha.

Svar: Heja dig! Jul är väl utmärkt tillfälle att ha en halsduk klar :)
Anna WK

Kommentera här: