American visitors, part 1

I tisdags fick vi USA-besök. Georges bästa kompis föräldrar + två systrar kom till Sverige i några dagar. (George är praktiskt taget adopterad i den här familjen så de kom för att hälsa på sitt barnbarn/brorsdotter).
 
Första dagen tog vi det lugnt och sansat hemma hos oss. Jag bakade banankaka (Saras recept) och vi gick en sväng till lekplatsen där Freja fick Maddy (yngsta systern) att åka rutchkana med henne hundra gånger. (Bra för jag tycker det är aptråkigt). Till middag blev det tacos på mitt vis.
 
Deborah, Freja och Maddy
 
Deborah, Maddy (konstig ät-min), Gene och Jill
 
I onsdags tog vi med hela gänget till Liseberg. Maddy och Gene (pappan) skulle åka allt. Efter tredje åkturen mådde Gene absolut inte bra så jag ringde in min kusin istället som glatt ställde upp och spenderade eftermiddagen med Maddy. Freja åkte Ponnykarusellen again och again och again...
 
Again. Again. Again. Again........
 
 Louise och Maddy
 
Amerikanerna hade även varit i Norge en vecka tidigare så de åkte inte över halva jorden bara för att komma till Götebog. Bara nästan ♥

Kommentera här: