8 år som bloggare

Idag är det åtta år sedan jag startade den här bloggen (omedvetet blev det datumet 060606). Arkivet börjar bli rätt långt. Ovärderligt till mina fotoalbum. Den har hängt med både hit och dit, jag har skrivit långa textinlägg, det har blivit många fotoinlägg, det har varit flams, trams, allvar, frustration, glädje, barnslig lycka, tonårsfunderingar (jag var ju bara 19 när den startade), resor, videos och mycket mer.
 
Efter att ha inspirerats av April Bowles känns det som att blogginspirationen har hittat tillbaka. Senaste halvåret har varit rätt trögt och det tror jag ni kännt också...eller? Hela bloggvärlden har kännts rätt trög rent allmänt. Är bloggfenomenet uttömt, uttjatat och på väg att dö?
 
I don't know.
 
Jag har alltid varit lite trög med att förstå när det är dags att lägga av så jag tror jag kör på med det här lille skötebarnet några år till.
 
Nu tar vi och firar ordentligt!
 
Hurra, hurra, hurra, hurraaaa!!

Kommentarer:

1 Jess:

Hipp hipp hurra till dig och bloggen!

Och ja, det har varit trögt i hela bloggvärlden, jag håller med. Tycker ändå det låter bra att höra att du fortsätter, gör mig glad åtminstone :)

Svar: Tack! Vad bra, då fortsätter jag för din skull :)
Anna WK

Kommentera här: