Project Life - planeringsark

Nu ska vi se. Nu har jag gett mig på både det ena och andra.
 
Jag hittade ett planeringsark på bloggen Mish Mash och blev inspirerad. Ritade en modell själv, scannade och skrev ut fler exemplar. Formatet blev dock lite knasigt och jag kunde inte göra om det till PDF av någon oklar anledning. Så jag började om och gjorde en digital design istället och nu verkar det som om jag har listat ut hur jag kan dela med mig av detta via Google docs.
 
Klicka på den här länken för att komma till arket. Bara att skriva ut och använda själv.
 
Upplägget är för Design A i veckoformat.
 
 

Kommentarer:

1 Sussig:

Hej!

Tusen tack för att du delar med dig.

Kram

Svar: Bara roligt att det finns en efterfrågan :)
Anna WK

2 Emmeli:

Tusen tack för mallen!! :D

Svar: Varsågod, kul att du gillar den! :)
Anna WK

Kommentera här: