Härmapor på Ica Maxi

Igår klagade George på bihålorna och Freja låg och snarkade högljutt och var allmänt bökig men idag verkar båda må bättre. En 24-timmarsförkylning hoppas vi på.
 
Vi ska under eftermiddagen förbi kontoret jag jobbade på i somras. Eller nej, det NYA kontoret, de har bytt lokaler. Jag har fyra kollegor som är jättenyfikna på vem som bökade runt i magen i somras och så ska George skriva på ett kontrakt (ett litet extraknäck som studiehjälp).
 
Som om inte det vore produktivt nog har jag beställt tid för urkoppling av airbag och däckbyte på bilen i nästa vecka. Och duschat. Och George har jobbat på årets konstellation av pumpor. Minns ni förra årets som han gjorde till sitt jobb förresten? Igår hittade jag en på Ica Maxi som var skrämmande lik (om än inte lika cool). Återstår att se hur årets kommer att se ut.
 

Kommentarer:

1 Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen:

solklart härmat! men förstår ju varför ;)

2 Jess:

Helt klart en produktiv dag. Och vilken dålig stil att härma sådär ;)

Svar: Ja de kunde ju frågat innan ;) Äsch det gör inte så mycket med tanke på att Georges var bättre ;)
Anna WK

3 TIDSTJUVEN:

Georges pumpa var helt klart coolast! :D

Svar: Ja det tycker jag med! Men det får en ju ändå att undra var de fick sin inspiration från.
Anna WK

4 madabouttea.se:

Coolt! :D

Kommentera här: