Tema: Fotoutmaning

För ett tag sedan hittade jag en skojig fotoutmaning inne hos Happy Days som jag nu tänker ta tag i och vad passar väl bättre än att börja första dagen i månaden.

Här har vi temadagarna:

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: En vårbild
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Dagens
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: En höstbild

Dag 31: Valfri bild

Kommentarer:

1 Anonym:

Ny tävling på bloggen, var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!

Räcker med en kommentar så är du med och tävlar!

Lycka till!

2 Mamma:

Hur har du tänkt dig dag 2 när du har med kameran dag 1? Blir det repris då eller?

3 Josäfin :>:

fett rolig! :D

4 catarina:

den där kör jag också på, har dock tagit stopp vid tema "olika" skitsvåårt :< hah.

5 emma damm drawings:

åh vart kommer din "pippitröja" från? :-)

6 Eva:

Kul idé! För mig blir det mest minnen från resor och hemmavidbilder, men kanske ska testa det här.

7 lizette:

den tar jag med, försökte mig på den för ett tag sen men det gick inte så bra, körde två dagar sen glömdes den bort! men nu ska jag försöka igen! :)

8 lotta svensson:

denna lista snor jag ;)

9 Anonym:

Den lät ju skoj. Får man sno den också? :)

10 emma nygård:

smart :)

11 Anonym:

kul idé, tror jag också ska testa? :D

12 Mathilda:

Den här kanske man skulle ta sig an :O

13 Sara ~ Candis:

Made by Molkan.se :)

14 hanna:

åh vad kul , ska jag börja med ! har redan gjort första inlägget :D

15 cajsa:

kul ide :)

16 Sanna - saos.blogg.se:

Å sånt där är alltid kul! ^^

17 Sofie:

Kul med utmaningar:)

18 Mari:

:) Kul

19 Photos4Life:

Smart och rolig ide! :)

20 Bergström:

Kul ide! Vill oxå ha en riktig kamera & fota med!

21 Mari:

Vart har du köpt pippitröjan?? =)

22 Jessi:

Jag började med den här utmaningen för ett par dagar sedan, toppen om man har idé-torka :) En kul grej tycker jag också. En liten fråga bara till dig som lyckats, hur blir man synlig för dem som publicerar inlägg på förstasidan? :)

23 nella:

åh, låter ju superskoj!

24 PICTUURESTYLE:

Det där ska jag nog också ta mig an. Verkade lite kul :)

25 inga:

låter ganska kul! ;)

26 Anna Edelsvärd:

Hej jag försökte också använda en typ av fotoutmaning<3 Men jag misslyckades efter bara två dagar. Kramiz Anna<3



PS.Kolla gärna in min blogg<3

27 Kristinis:

Kul idé, skall prova något liknande själv

28 Sissi:

kul idé :)

29 Anny Sabine:

30 Anny Sabine:

(råkade klicka enter för tidigt)



Grymt bra idé, ska genast köra igång :D

31 Ellen:

sånt där verkar kul!:)

vad fotar du med för kamera? tänkte om du möjligen har en Canon EOS 500D och har några synpunkter om den?

kram!

32 SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

åh vad kul! :)

33 Elin › en personlig fotoblogg:

Jag har liknande sak, fast har egna teman och lägger ut bilden varje lördag :)

34 Catharina:

Den där fotoutmaningen är superkul och jag har tänkt hänga på men det har inte blivit av än....Men den som väntar på någonting gott som man brukar säga:) Den där bilden är ju dessutom supergrym men det vet du ju redan att jag tycker förstås. Kram kram

35 jenny:

Åh den börjar jag med på en gång!

36 Malin:

Å detta har jag oxå pysslat med, just oxå hittat det på Happy Days fina blogg!

Meeen.. efter mycke om och men med min dator och så så har jag endast kommit till nr18. Men himla kul är det!

Ha en bra dag!

37 m. ♥:

rolig tävling! :)

38 chanette:

jag e oxå med i en sån.. fast med lite annerlunda dags teman.. jag e på dag 23 nu

39 VERONICA:

Smart när man har bloggtorka :D

40 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Hej!



Den listan är jätte jätte bra=)



vilka fina bilder du fotar.

41 ulla:

jag lånar den,och ser om den är genomförbar..



Fin blogg du har ,och fina bilder .





42 Tove ^^:

Hej fin blogg! och fin pippitröja! jag har en precis likadan :)

43 Pie:

Jag hittade hit genom intstagram.

Svar: Vad roligt! Välkommen!
Anna WK

Kommentera här: