Saker man kan göra istället för att plugga grammatik B

  • Skrubba hela balkongen med världens minsta svamp

  • Småprata med grannen med balkongen brevid

  • Surfa efter trätrall till balkongen
  • Inse att trätrall är svindyrt
  • Fundera på om jag skulle kunna snickra ihop en himla trätrall själv
  • Mejla lillebror och fråga om råd

  • Surfa efter trevliga balkonglådor
  • Inse att balkonglådor i zink är skitmodernt

  • Surfa efter balkongmöbler
  • Inse att jag och George aldrig kommer att komma överens om balkongmöbler

  • Hitta den perfekta balkonghyllan!

Kommentarer:

1 Sanna:

hej sötis, fin blogg du har =) var gärna med i min tävling "veckans blogg"

http://sannasess.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-2.html



kram

2 Mamma:

En så hylla vill jag ha!!!!!

3 alexandra:

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

4 Ida:

ja fy fan trätrall är verkligen svindyrt, typ en halv miljon för en ruta på 30 gånger 30 cm. Suger fetballe. Men fiiint är det.. Du får gulla med George riktigt ordenligt kanske han fixar. Har du hittat nån balkonghylla?

Jag drömmer om en egen balkong, i Istanbul hade jag två jättestora som var underbart vackra men nu när jag är hemma igen ska jag flytta in i ett studentrum, lite mindre glamour-faktor på den, ingen balkong har jag heller. Men ändå så släpade jag med mig den där jädra hängmattan jag köpt. Vet inte var i mitt lilla rum jag kommer att hänga upp den.. fan.. drömma får man ju.



en till kram(eftersom jag skrev den andra kommentaren före)



förresten så det där med seo, svårt som tusan, tog mig hundra år att fatta nåt av det. Särskilt det här med att göra ens sida lite personlig utan att fucka upp alla koder så det såg mongo ut i explorer eller på undersidor.. jaja..



nu får du en puss - puss

5 Ida:

fan vad rolig du är förresten! Vilken tur han har den där duden du hittade där borta:D

6 Emelie:

29:-/st på mitt jobb m. trätrall...

7 Mariette:

Det här kommer jag ihåg sen jag pluggade för några år sedan. Det finns verkligen tusen andra betydligt viktigare saker att göra än att plugga. Min favorit var att skrubba toan med en tandborste. =)

Kommentera här: