Det här med omklädningsrum

Jag skaffade som sagt gymkort i förra veckan och idag var tanken att jag skulle på mitt första Zumba-pass. Själva passet såg jag egentligen fram emot men ändå gick jag och nojade över hur det här med omklädningsrummet fungerar.

1. Var ligger omklädningsrummet? Tänk om jag går fel.

2. Hur funkar det med skåp? Ska man liksom ha med sig en liten guldpeng som man hade i simhallen för 10 år sedan?



Så här gick det:
Inte nog med att jag var sen, jag gick faktiskt fel och hamnade i solariet och när jag väl hamnade rätt insåg jag att man tydligen skulle ha med sig ett eget lås vilket jag naturligtvis inte hade. Lommade förbi receptionen med guldpengen brännandes i väskan och skyllde på att jag glömt mina skor.

Nytt försök på lördag!

Kommentarer:

1 amina:

sv: oki, vad kul :)

2 Sara ~ Candis:

SV. Visst var den :D

:)) hehe jaaa de har den säkert gjort, den blev väldigt populär fort.

3 Sanna - saos.blogg.se:

svar Ja kladdkaka är alltid gott! ^^ Men mest kul var det att prova ett nytt recept! :)

4 Ellen:

Sv; okej, tack, men jag håller mig till canon:D tack ändå!

5 FannY HulT:

fin blogg! :)

kör på fotoutmaningen med om de är ok? ;)

6 Myaraq - den där lilla svenskimån:

Men vännen!! man brukar kunna köpa lås där.

7 EMELIE - FOTO:

sv; hehe ja men verkligen! vad haru för kamera? :D

8 Anonym:

Hoppas du haft en fin dag! Godnatt sötnos =)

9 Catharina:

Nej men söta Anna då så dumt det kan bli.... Bättre lycka på lördag. Kram kram

Kommentera här: