Up in the air

Resan började på Landvetter där George och jag trängde oss in på planet mot Amsterdam. Helt okej flygplan faktiskt, KLM kan sin grej.


Väl i Amsterdam var det inga problem att komma till nästa terminal (förutom att jag höll på att spränga min blåsa att jag inte kunde gå normalt). Nästa flygplan var dock inte KLM utan Delta så där var inga egna TV-skärmar och hörlurarna vi fick till de gemensamma filmerna fungerade inte.

Ingen skärm här inte


Långt där borta fanns några TV-skärmar


Några förskrämda jordnötter (hjälpte inte hungern precis)


George blev inte glad, han var jättehungrig


Men sen fick vi ordentlig mat och då blev vi glada igen



Efter tio timmar gick vi äntligen ner för landning

Kommentarer:

1 Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*:

Tack, tyvärr är rösten fortfarande borta nu efter 3 dagar, kan kraxa och viska men mer är det inte. Så jag ska bli hemma några dagar nu i veckan och kurera mig ordentligt så hoppas jag den vänder åter!



Kramar, hoppas du haft en fin helg, vad roligt med resa!

2 Ida:

Hoppas resan går bra och att ni får döskoj! Ser fram emot alla bilder:) Faen vilken snygg karl du har också Anna..

Krrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaam

3 Johanna:

härliga bilder, hoppas de släppt in dig i landet :)

Kommentera här: