Sunday June 12th

Efter tre timmars sömn tyckte kroppen att det var dags att vakna. Klockan fem på morgonen. Kul. En yoghurt och lite bildredigering senare lyckades jag få till ett par timmars sömn till innan det var dags för nybakta blåbärsscones till frukost. Desi och jag konverserade vid köksbordet medan de andra höll på med den vanliga cirkusen. Desi och Camilla blev katter med hjälp av min kajalpenna och sen dök Sara och Johan upp för att ta med mig på en shoppingrunda.


Första stoppet blev U. Village där Victoria's Secret, Starbucks, Impress och North Face avlöste varandra. Nya trosor, en frappuchino och en punch från Martha Stewart (i form av en fjäril jag varit på jakt efter i över sex månader) senare var vi på väg mot North Gate och Forever 21 där ett par shorts blev inhandlade.

Sara inne på Victoria's Secret

Impress, där jag hittade fjärilspunchen


Väl tillbaka i huset där jag mötte upp George och hans kompis Ben började resan söderut. Ben körde oss till Centralia där vi mötte upp Johanna, Johanna körde oss till Portland där vi efter mycket om och men mötte upp med Georges pappa och han körde oss sista sträckan till Madras (där större delen av Georges pappas familj bor).

Hemma hos Jerry (Georges pappa) ser väggarna ut såhär:


Klockan var midnatt och vi ramlade ihop på varsin soffa med filtar täckta av hundhår.

Kommentera här: