Jetlag

Hemma i Göteborg igen. Jetlag brukar inte vara speciellt besvärligt, det tar två dygn med lite trötthet och så jag på banan igen. Pah! In my face! Det är först idag (fyra dygn senare och med mycket vilja) som jag är något av mig själv igen. Sommarhettan har ju inte riktigt hjälpt heller, jag och värme är inte bästa vänner och vad solen ska skina klockan fem på morgonen för, det begriper jag inte.

Slottsskogen tidigare idag/The big park earlier today

English: Usually it takes me about 48 hours to get back to normal after a visit in the US. Not this time. Not this time at all. After four days back home I am still not myself (although I have not fallen asleep during the day today). The heat and sunshine (at five o'clock in the morning) do not really help either.

Kommentarer:

1 Sara ~ Candis:

SV. :)) ja de är ju lite roligare om man har barn själv :)

Katthult och Bullerbyn ligger någon mil utanför Vimmerby :)



Skoj skoj :D:D tack igen.

2 Cajsa:

Inte kul med jetlag. :(

Var var du någonstans? :)

Kommentera här: