The eagle has landed

Fick ett sms från George om att jag nog ville titta i brevlådan. Och tänk att det ville jag tydligen, för där i låg en avi om att jag nu kunde hämta mitt paket från England!

Trotsade vädret (regn från sidan, som alltid i Göteborg) och fick med mig mitt paket hem. Två måttsatser (en till mig och en till Frida) och tre böcker med anknytning till Harry Potter. Lyckad torsdagkväll! Nu ska här bakas!


English: My package from England arrived today, so I now have my cups and Harry Potter-related books! Time for some baking!

Kommentarer:

1 Maria:

Åh va kul! :)

Ja gillar de med yougurt salt citron och vitpeppar :P

2 Niles:

Sv: Jo det kan man ju tycka, men jag tycker ändå att det är tråkigt! Brukade sitte inne på hösten och läsa böckerna... underbara tider!

3 Emelie:

Ohlala! Häärligt Anna! Nästa dejt vi har, då måste vi ju såklart baka macarons!! ;)

4 Emelie:

Svar; då ska jag testa den. Vi ska fira min födelsedag med hotellbesök. Liseberg och god mat. Och nej, jag fyller inte 12 som det får mig att låta med tanke på Liseberg :) just love it anyway. :)

5 E l v i r a:

svar: Inte direkt. :)

Slutsålt och konstiga tider, går inte att reservera och jag åker bort! Gah. :( Haha. :)

6 Carro:

åh, så roligt! Det är ju skitbra! Vad blir första bakningen för nåt smaskens? :D

7 SOFIAS:

ha en finfin kväll!

8 Moa:

sv: jag vet! jag var ju tvungen att åka och köpa en... =)

9 Ida:

Sv: mm, jag ska läsa den, ALLA säger ju att den är så himla bra.. Det ska ju komma en film också om den, så måste nog skynda på lite.. =)

10 Eleonore:

Vilket härligt paket! Hoppas böckerna är bra :)

11 Matildaz:

trevligt med paket :)

SV: Bara att sola ;) Men har inte tillräckligt bruna än :)

12 Malin:

Kul att de kom fram som de skulle (men det brukar inte vara nagra problem med amazon forstas) i alla fall. Och nu vet du ju att jag finns i alla fall sa att du slipper nasta gang haha. ;) Happy baking!

13 maria:

hihi ja gör de :)

Kommentera här: