New jobs

Sa jag förresten att George har ett nytt jobb? Ny restaurang med nya tider (kväll/natt). Än så länge har vi inga som helst rutiner kring detta och min mat- och sovklocka är helt ur balans (nu kan jag inte skylla på jetlagen längre).

Själv ska jag få ett telefonsamtal på måndag angående ett jobb. Jag har med andra ord sommarlov hela helgen.

Pictures taken earlier this week in Kungsbacka


English: George got a new job at a new restaurant with a new schedule (evenings and nights). Therefore my eating and sleeping habits are upside down at the moment (I believe he is doing pretty ok though).

For myself, I am expecting a phone call on Monday regarding a job. Until then I am on summer break for a little while longer.

Kommentarer:

1 Cajsa:

sv; Men gud vad mysigt!! Jag är avvis!! :D (Nt på jetlagen! ;)) Men tur att den la sig! :P

2 Catharina:

Vad kul med nytt jobb för älsklingen din.Grattis till det. Får man lov att undra på vilken restaurang?:)

Kommentera här: