Kittens

Idag åkte jag med min mamma hem till en arbetskollega till henne för att titta på kattungar. Bara titta. Och klappa. Och filma. Och fota. Fast att fota kattungar är inte det lättaste då de rör på sig precis hela tiden. Strax över fyra veckor var de. Gulligt värre. Men det blir ingen katt här inte.

Kitten #1


Kitten #2


Kitten #3



Kitten #4


Kitten #5

English: Mom and I went home to one of her colleagues to look at five kittens. Cute. Moved all the time. We are not getting a cat though.

Kommentarer:

1 Linda:

Underbara! Jag döööör vad söta!!! :D



/ A fellow bandit

2 Fishis:

Nä gud så söta! Det är farligt att bara titta... men du klarade det ;)

-ÄT MER FISK www.bloggfisken.blogg.se ;)

3 kim:

åh nej vad fina!!

4 Everlasting:

Men åh herregud vad söta! Min favorit är nummer tre helt klart.

5 Sara ~ Candis:

SV. De var efter jag såg dina bilder som jag ville åka dit :D

6 Jenny Eriksson:

Naw så söta!

7 Sandra:

Nej men gud va söta! :D

8 Ida:

men gud så söta! det kan vara svårt att bara titta ibland.. =)

9 Ida:

Jag dööör! Kattungar måste ju vara det sötaste som finna!

10 Jess:

Så söta! Fast det är ju kattungar alltid iofs :)

11 Jaha jaa:

Så söta katter =)

12 nathalie:

Naaw vilka sööta!

13 Carro:

Åhååååå så söta! Jag dör litegrann!



sv: håller med dig, det doftar så hiimla gott med nyklippt gräs!



Hehe, ja, idag är det perfekt bakväder!

Kommentera här: