Nervös till tusen

I eftermiddag har jag en superduperviktig tenta (i engelsk grammatik) och jag är så sjukt nervös att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Normala beslut verkar skitkrångliga.

Ska jag äta frukost? Logiskt sett ja, annars kommer jag må illa, men äter jag kommer jag också att må illa.

Ska jag duscha? Ja det vore väl trevligt för min omgivning, men hur var det nu man fick upp korken till schampot igen...

Ska jag panikplugga lite såhär på morgonen och hoppas att kunskapen sätter sig? Eeh ja, eller nej då kommer jag krångla till det, eller jo lite kan ju inte skada.

Ni hör ju, jag har gått och blivit ett vrak. Det är liksom inte frågan om att klara den eller inte, det finns bara ett alternativ i det här läget. Jo tack jag känner pressen.



Å andra sidan så har jag något riktigt roligt att se fram emot i eftermiddag, men mer om det senare (cliffhangers är till för att irritera folk).

Kommentera här: