The suitcase

Hittade min gamla resväska hemma hos mamma i förra veckan. Den har varit med lite varstans. När jag och min kära lillebror var små så packade alltid mamma tråkväskorna med kläder och så packade vi de roliga med leksaker. Jag fick ner en hel del i den där lilla väskan vill jag minnas. Målarböcker, tuschpennor, Barbiedockor, kassettband, freestylen och en och annan plasthäst. En veckas behov av leksaker med andra ord.

Nu ska den få innehålla scrapbookingtillbehör istället.

Är den inte fin så säg

Kommentarer:

1 LORISSA LOVEBOMB:

Oh my, den är helt otrolig! Fantastiskt fin!



sv: jag gjorde en sådan fast med foton... jag tror att jag hann till dag 11 innan jag inte orkade mer ;P

2 JHH:

sv. Visst är det gåkås!! Bra jobabt ;) Du var först och allt ;) Vill du ha ditt vykort hemskickat till dig? :)

3 Jennie:

åh :) jättefin

4 Chelss:

Snygg blogg :) !

5 Ida:

Woöowwww sååå fin.. Mycket avundsjuk..

6 Gaymasen:

Superduperfin! Och du. Bra karl du har som kom med choklad och smoothies som kompensation för "dåligt sällskap", haha.



Och ja. Hata dessa kommentarer. De genererar ju inte fler besökare om de tror det? Kanske för en kort stund men inte i det långa loppet. :)

7 karin:

sv: jo lite grann kanske.

8 TIMELIMITS - Foto och mode:

Vilken nice!

9 A N N N A I Z (Annis):

SV; Tusen tack! :) Ja jag håller med!! :D

10 helena:

gud vilken underbar väska. snygg o ha som inredningsdetalj intill en vägg

11 Chibi:

Oh! Kan bara föreställa mig hur bra det kommer bli sen när du fått ordnat till allt.



Läckert!

Kommentera här: