Måndagsjobb

Nicke Nyfiken, yoghurt, korv, sandaler, dubbelvagn, lekplats, gungor, Ica, såpbubblor, tuggummi, tillbaks till lekplats, blåsa såpbubblor, äta Mariekex, hälla ut såpbubblor, gunga lite till, gå hem, hoppa på studsmatta, byta blöja, sitta på studsmatta, lunch, matvägran, ligga på studsmatta och så avslutade vi med Nicke Nyfiken.

Precis när jag skulle gå till bussen så började det spöregna. Inte mig emot, jag svettades som en gris.

Vad som inte syns är att jag har sjukt snygga vita linjer på ryggen (från både BH och klänning som går i kors) omringade av röda partier. Men axlarna har klarat sig fint för dem smorde jag in.

Kommentarer:

1 sandija-döv-fotografier:

sv. aja jag tkr iaf ;D

2 Daga Karlsson {foto & design}:

Svar: Ja, precis så tänker jag också, att försöka plugga så att jag får de här extra meritpoängen :) Tror jag kommer trivas jättebra :)

3 JHH:

Cool bild på sopbubblan =)

4 Jess:

Låter som att du har liknande ränder på ryggen som jag ;) Mina har suttit sedan Peace & Love, huden vägrar gå tillbaka och bli sådär sjukt blek som resten av mig är... :P

5 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: Jaaa det är supergott på Jensens! Tycker jag du ska tjata på han lite mer =) Kram

6 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: Rekommenderar varmt att åka ut till Kosteröarna, underbart!!

7 Ida:

HAHA!! stackars dig Anna.. :) Burns är aldrig roligt. Själv brukar jag springa till mitt jobb som ligger ca 9 km bort. Tack vare detta har jag en schysst solbränna med jättebruna armar, en decimeter brun rand mellan sockan och löpartightsen och resten är vitt vitt vitt vitt.

Puss o krrrraaaaaaam

8 Matildaz:

fint med såpbubbel bilder :)

Kommentera här: