Jag vann budgivningen!

Jag har aldrig hållit på med loppisar, auktioner eller budgivningar men så för några dagar sedan blev jag medlem på tradera.com för att kolla in utbudet av Magnoliastämplar (flickorna på de senaste korten kommer från Magnolia). Hittade en jag tittat på tidigare. Budade för skoj skull. Någon budade över. Budade igen. Någon budade över. Budade igen. Ledde helt plötsligt budgivningen i ungefär ett dygn. Fick mejl om att någon budat över. Väntade ut tiden och budade en sista gång med några minuter kvar.

Jag vann! Min första och hittills enda budgivning. Bådar inte gott för framtiden. Sånt här kan man ju bli både beroende och nervös av.

Nu hoppas jag att den kommer snabbt med posten!

Kommentarer:

1 Saynaz:

Vilken fin blogg du har!!

2 Matilda - FOTO:

fin blogg du har! :D

3 Myaraq:

Hahahah japp tradera kan man verkligen bli beroende av. det blev jag.

4 Jasmine:

Va' roligt, grattis! Jag skulle gärna vilja hålla på med budgivning, men jag har inte tagit tag i det. Och som du säger; det är lätt att bli beroende.

Hoppas att stämpeln kommer väl till användning. :)



Svar: Jag tycker det är så skönt att bara sitta och pyssla. Sen om något skapas eller inte, det spelar ingen roll. (Dock känner jag lite press för att publicera något i Kortmakeriet (http://jasmineskortmakeri.blogg.se), det var ett tag sedan.)



Tack, tack! Dina ord om min nya väska gör mig glad.



Kram

5 Cecilia!:

Sv: Haha, jo. Men ibland känns det som om man har det lite för ofta. ;D

6 stina:

Man bara kan inte bli beroende, man BLIR beroende :P

7 A Meths:

ÅH den där stämpeln är så gullig! älskar dem allihop, skoj att du kunde "vinna" dem lite billigare:)

8 Johanna:

Va kul! Jag är så himla feg när de gäller att köpa saker på internet..! Men det kanske är säkert ändå, hur upplever du de?

9 Therese:

Känner igen mig! Verkligen lätt att fasta men vad det är lockande när man väl kommer igång=) Och billigt kan man få det också =) Kram

Kommentera här: