Dement 24-åring

"Oj vänta lite jag ska bara gå på spårvagnen"
"Jo, som jag sa..."
"Men nej! Nu har jag glömt den igen!"
"Glömt vaddå?"
"Men mobilen, jag blir så trött på mig själv nu måste jag ju gå tillbaks och hämta den"
"Men hallå..."
"Men den är ju inte i väskan fastän jag la den där! Åh jag blir så tröööttt...."
"Eeeeh...
"Eller vänta...Oj"
"Men Anna du pratar ju med mig i din mobil"
"Ja men jag kom på det"
"HAHAHAHAHAHAHA"
"Guuuuuuuud vad pinsaaaamt"
"HAHAHAHAHAHAHA"
"Nu ser jag ju ut som en tomat i ansiktet"
"HAHAHAHAHAHAHA"

Min mamma är alltid lika stöttande.

Och jag har visst gått och blivit dement några månader innan 25-årsdagen.

Kommentarer:

1 Therese:

Du behöver i alla fall inte känna dig ensam ^^ Jag är likadan och bara 21 ;) Drabbde mig redan på gymnasiet =) Hade skåp man var tvungen att öppna med nyckel och således inte få ut om man inte låste skåpet, och mitt i när jag håller på att stoppa in böcker i skåpet får jag panik för att nycklarna är borta, tills en skrattande vän informerar mig att det logiskt sett sitter i skåpet... Då var jag tomat =)



Sv:Åh tack =) Photoshop är min vän =)



Gud vad roligt! Tyvärr lite långt att åka till från Malmö, men har tänkt att om jag hamnar i de trakterna ska jag ta mig dit =)



Vad sökte du på på tradera? Försökte hitta stämplar, men hamnade bara i någon butik(kunde inte buda utan bara handla till fastpris)=)

2 TIDSTJUVEN:

sv: Självklart! :) Jag skickar den till dig sedan.

3 A meths:

haha åh så skönt att jag inte är ensam! jag brukar springa runt med den i handen medan jag letar efter den!!



Svar: Gud så kul det låter, synd att det är så längt ifrån mig annars hade jag också tagit mig dit!

4 Myaraq:

det där gör jag jämt :)



och du, jag fick också glasstårta från lejonet och björnen som barn.

5 Jasmine:

Hahaha! Jag har med säkerhet gjort samma misstag. Ibland måste man kunna skratta åt sig själv. ;P

Kram

6 Gaymasen:

Hahaha, underbart! Så virrig är nog inte ens jag. ;)

7 JHH:

hahahaha. Så typiskt :(

Kommentera här: