'cause I know it's possible...

Allmän fråga: Hur många gånger måste jag höra på Eric Saade innan mina öron ramlar av och jag äntligen kan bli döv så jag slipper höra Popular, Manboy och Hearts in the air?

Fyraåringen jag har hand om på eftermiddagarna går omkring i kavaj, hatt, slips och hemmagjord hörsnäcka i örat samtidigt som han har inövade koreografier och sjunger in i en sopborste (perfekt höjd som mikrofonstativ). Det här har pågått i ungefär sex månader och än har inga öron ramlat av på övriga familjemedlemmar trots att de har hört låtarna fler gånger än Eric Saade själv! Själv stod jag ut i fyra dar innan jag ville strypa den som skrev texten till Popular...

Bildkälla

Kommentarer:

1 spiderchick:

hehe :-)

2 LORISSA LOVEBOMB:

sv: va, kan man inte spola om strömmen går!? :O



Jag håller med, jag har såååå svårt för den där låten... för han är så kaxig och otrevlig i pressen, mest därför :P

3 Matilda:

Lust att följa varandra via bloglovin?:) Kramkram

4 Nic:

Vill du veta en hemlis? Jag <3 Saade :)

5 Gaymasen:

Ja jag har en viss hatkärlek till honom. Minus kärlek. Då fattar du.



Och ja Max it is! Glassarna var rätt goa' faktiskt. Fast 29 spänn (tror jag?) var den kanske inte värd. Eller jo klart glassen var värd det... bah. den funkade helt enkelt. ;)

6 JHH:

ooooj!!!

Kommentera här: