Luxury dinner

Igår efter jobbet (som för övrigt blev riktigt lyckat efter alla förberedelser) ringde jag George för att be honom komma och möta mig vid bussen (är lite för mycket mörkrädd). Men nähä för det kunde han minsann inte för hann höll på att göra köttfärssås och spagetti. Jag suckade och tyckte att det kan man väl lämna på spisen i tre minuter för att möta sin flickvän i nöd, men det gick tydligen inte.

Väl hemma möttes jag av en städad lägenhet, tända ljus och en tre-rätters middag.
Ingen köttfärssås så långt ögat nådde. Däremot laxrullar, kycklingfiléer med mozzarella och parmaskinka på en bädd av bandspagetti, tomatsås och babyspenat. Till efterrätt Häagen-Dazs-glass. Lycka!

Freestylad meny - och han säger att han inte kan laga mat...



Olyckligtvis var jag inte hemma förrän strax för elva så jag hann väl inte sitta och njuta så länge som jag hade velat. Speciellt inte med tanke på att klockan stod på 6.30 imorse.

Kommentarer:

1 Myaraq - den där lilla svenskimån:

Men jösses vad fint!

Kommentera här: