Jag-tycker-synd-om-mig-själv-skålen

I sann plugganda har jag nu tryckt i mig en hel skål med banan, äpple, apelsin, kiwi, russin, kokosflingor, maränger, sprutgrädde och riven choklad framför två avsnitt av How I met your mother.



För visst har jag varit produktiv.
  • Jag har ett skelett till min egna uppsats.
  • Har läst klasskamrats första utkast.
  • Kommenterat klasskamrats första utkast.
  • Letat användbara artiklar till egen uppsats (men inte lyckats - än).
Fick plötsligt en stor lust att ge mig ut på en cykeltur - det har jag inte haft på typ ett år. Så passande att det kom just idag när jag måste sitta inne och skriva. Verkligen jättepassande.

Kommentarer:

1 mariia:

Man undrar hur sånna som kissie har fler läsare än vad du har, galet fin och inspirerande blogg!

2 mariia:

Jag håller helt med dig, Harry Potter är och kommer alltid att vara kung! :D

3 stina:

Gud vad gott, om man får peta bort russinen :P

Kommentera här: