Ester

Igår var det dags att träffa skrivargänget igen, denna gång på Restaurang Ester i Kungsbacka. Vi blev bara fyra (av sex) den här gången men jag tror vi hördes rätt bra ändå. Maten var jättegod som alltid, speciellt efterrätten och samtalsämnen så som pensionärer, höns, bloggar, gamla damer och hur vi ska lyckas som framtida superförfattare avlöste varandra tillsammans med gapflabb.

Tack snälla för en supertrevlig kväll. Var frisk nästa gång Catharina, du var saknad!

Minnet till kameran låg hemma, så det blev en ful mobilbild

Kommentarer:

1 Catharina:

Åååh, vad söt du är Anna! Ja, nästa gång vill jag verkligen hänga på. Jag är redan urless på att ligga här i bingen & må kasst, blää! Men roligt såklart att ni hade det både trevligt och gott. Kramar

2 Gaymasen:

Jisses vad gott! Skulle jag inte tacka nej till. Haha.



Och nu blev jag sugen på den där "colaglassen" du kommenterade om. Det var storfavoriten, helt klart. ^^

Kommentera här: