The toothbrush incident

Första gången välte sambon bara behållaren med tandborstarna men de hamnade äckligt nära toaletten att ingen av oss ville stoppa dem i munnen igen. Jag köpte nya tandborstar samma dag.

Andra gången gällde bara hans egen tandborste men den hamnade i toaletten. Jag köpte ny tandborste till honom samma dag.

Tredje gången (häromdan) välte sambon ner porslinsbehållaren med våra tandborstar, rakt ner i stengolvet. Pang och krash sa det. Den kvällen hade vi inga tandborstar då alla affärer var stängda för natten (och av någon anledning fick jag skulden för att inte ha förutsett att detta kunde ske och köpt extra tandborstar). Jag gnuggade in hela munnen med tuggummi men det hjälpte sådär och morgonen därpå smakade munnen bäver.

Jag undrade om han var dum i huvudet som inte kunde hålla armarna i styr i badrummet och börjde fråga ut honom om hur detta mönster kunde upprepas gång på gång. Det var ändå fem tandborstar totalt vi snackade om!

Jag: Seriously, what are you doing in the bathroom?! This isn't normal!

George: ...nothing...

Jag: Are you flapping around with your bathrobe while you're putting it on?

George: ...nooooo...

Jag: Really?

George: ...maybe...

Jag: Do you really think that throwing your bathrobe around yourself in our tiny bathroom is a good idea?

George: That's the only way I know how to put on jackets and such...

Jag: About time you learn to put on a bathrobe like a normal person!

George: I might stop by the store tomorrow after work, is there anything you would like me to pick up?

Jag: TOOTHBRUSHES!!



Dagen därpå kom han hem med fyra tandborstar och ett paket hallon. Han kan allt när han försöker.

Kommentarer:

1 L i n n e a s b l o g g:

haha vad gulligt! Vart är han ifrån? :)



sv: jaa, jag ser mycket framemot hösten!

2 L i n n e a s b l o g g:

sv: i see, vad kul! :)

3 AMANDA FALK:

gud så gott med hallon :D

Ha en fortsatt fin kväll, sov gott sen!

4 Sandra:

Asg!!



Tycker faktiskt nästan lite synd om Georoge när han fick en sån utskällning. Han kan ju inte rå för att badrummet är litet......;0)

.....och du borde ju faktiskt ha köpt fler tandborstar innan!!..... hahaha

En fråga; kan man inte bara typ diska av tandborstarna om dom inte hamnar I toa´n?....

....Eller tänkte jag äckligt nu? :0/......



Kom på att jag glömt svara på din fråga förrut;

Vi reser en tredje gång (?!) till LA.

Har med oss Anders pappa - och vill ju visa honom "allt".

Men skillnaden blir att vi far till San Francisco den här gången, och så LV (såklart!) och kanske San Diego igen.....



Önskar dig en bra dag!!

5 jessica [ myckelite om litemycke ]:

hahaha :D



roligt, men störigt förstår jag :D

Kommentera här: