I hate Mondays

Idag var alltså dagen som sambon skulle börja på sin kurs i svenska. Lektionen började 8.30. Han vaknade 8.28 (hade alltså glömt att ställa alarmet). Det hela slutade med att jag (som inte behövde åka någonstans idag) körde sambon in till Kungsbacka. Är jag snäll eller är jag snäll?!

Men, inte nog med det. Sen måste jag skriva ner två kilometer med instruktioner via sms (med en trasig skärm, då sambon tappade min mobil i golvet här om dagen) om hur sambons nyfunna vän (som han kännt i ca en timme) ska kunna ta sig till Järntorget imorgon (båda ska tydligen in på någon jobbmässa).

Nu tror jag jag går och städar i ren frustration, kan inte koncentrera mig på mitt skolarbete under dessa förhållanden.

Sara - Tack!

Kommentarer:

1 Emma:

Du är så fin. Tack för att du finns!! <3

2 Matilda:

hahaha, STACKARE! (ödmjuk är vad du är!)



Kommentera här: