Vitaminbrist?

Fikade med Emelie idag - supertrevligt! Ser redan fram emot nästa gång.

I övermorgon flyttar jag. Lillebror har lovat att hjälpa mig packa så jag får det gjort någon gång. Jag går mest bara runt och tittar på saker jag borde packa ner utan att egentligen få någonting gjort.

Funderar på varför jag är så trött hela tiden. När jag vaknar, när jag åker tåg, när jag äter mat, när jag läser... Vitaminbrist? Eller bara vinterdepression? Borde köpa vitaminer! Sömnbrist är det i alla fall inte. Fast om jag ska köpa vitaminer kanske jag borde ta reda på vilken av alla vitaminer jag har brist på först... Fast försöker jag ställa en diagnos på mig själv via hjälp-dig-själv-scheman slutar det alltid med att jag har en dödlig sjukdom. Tror jag är lite av en hypokondriker. B12 har jag hört ska vara bra. Och magnesium. Och morötter.

(Seattle 061017)

Kommentarer:

1 Anonym:

Järnbrist!

Kommentera här: