Busy lady

Igår var en hektisk dag. Först föreläsning på Artisten om klimat, sen ner till Onsala för att jobba några timmar på dagis, sen in till Göteborg för att hämta mamma på jobbet, sen hem för att slänga i mig två mackor och så vidare till den sista danslektionen för i år. När jag kom hem vid 21 hade jag fortfarande inte ätit lunch...

Idag har jag varit nere på DäckBert med två fälgar till mammas bil. Skulle komma alldeles för sent till skolan (insåg att jag skulle till Vasaparken och har ingen aning om var man parkerar då)  så jag åkte till Kungsmässan och köpte julklappar till Désirée och Toddi istället. Just idag ska jag ta bilen in til stan för att när seminariet på Chalmers är slut ska jag plocka upp lillebror vid Liseberg och köra vidare mot Stenkullen för att äta middag hos våra kära vänner där och se på Idol.

Bäst att rusa, ska plocka upp Johanna alldeles strax.

Kommentarer:

1 Hannah:

Åh herregud. Åh herregud, såg du det kollektiva massmordet i idol när Johan sjöng? HAHAHA!

Kommentera här: