Ziplocks = <3

Det här är sista dagen jag tänker vara hemma från jobbet. På måndag ska jag tillbaks. Så är det bara.

Igår fick jag min alla hjärtans dag present från George. Avin från Hydro sa att jag kunde komma och hämta den efter klockan 16.00. "Stort brev" stod det att det var. Det var fel. Det var en kartong, lika stor som den jag skickade hem mina böcker i från USA för ungefär ett år sedan. I kartongen låg;

- kvarlämnade kläder
- Cinnamon swirls (frukostflingor)
- 2 pkt av Kellogs Nutri grain cereal bars (hallon och blåbär)
- 2 storlekar på ziploc påsar
- Ritz bits sandwiches med jordnötssmörsmak
- 2 pkt rasberry lemonade drinkmixpulver
- shampoo från John Frieda
- storpack med Wonka Nerds
- chokladhjärtan med Nalle Puh-figurer
- en stor chokladkossa
- stooor påse med Doritos (nachosmak offcourse)
- två flaskor NyQuil for cold and flu
- servetter med hjärtan på
- svarta sopsäckar

Nu kanske inte ziplocpåsar och cereal bars låter romantiskt i dina öron, men för mig är det det! Det betyder att han har lyssnat på vad jag har sagt att jag saknar från hans land. Salta kex med jordnötssmör är mycket mer omtänksamt än ett guldhalsband. Jag var lyrisk hela kvällen över mina Doritos och Wonka Nerds!

Now that's true love.

Kommentarer:

1 Pappen:

Hej tösa!
De va välditt va sjuk du varit då! Bort med det! Du får förklara vad alla specialprylar e för nått! ...svarta plastpåsar...finns inte de i Kba?
Här e trist blåsväder å man e nästan tvungen till att spendera tiden inomhus.
Ikväll gäller munskänkarna på Öckerö igen. Plinga en signal o hör av dig! Nu får det va färdigt med alla host/lungknas.
Pappen

Kommentera här: