26 januari

Fötterna var fortfarande ömma efter allt promenerande på Legoland. Dagen blev lugn. Den eviga fighten angående strumpor fick sig en nytändning när George under morgonen går ocmkring och ser ut såhär;
Jag anser att fryser man om fötterna tar man på sig strumpor, han anser att fryser man om fötterna så drar man ner mjukisbrallorna så man ser ut som en bebis... Man har tydligen bara strumpor om man har skor på sig, och har man inte skor så får man frysa. Killen behöver helt klart ett par tofflor. Det hela slutar i vilket fall med att jag alltid vinner.

Skuttade över till underhållningshuset med tv-spel (de har Wii-spel och vi spelade inte en endaste liten gång) och datorer för att kolla mejlen. 32 olästa mejl... (okej 25 var typ från facebook).

Kvällen tillbringades med film och popcorn. Otroligt goda micropopcorn. Jag tryckte i mig i sån rasande fart att till och med George blev förvånad och han är speedätare nummer ett. Första filmen, The Boondock Saints, var ingen tjejfilm. Ganska handlingslös den med. Börjar se ett mönster hos min andra hälft... Andra filmen var klassikern Alice i underlandet som jag inte sett på minst tio år. Nu efteråt förstår jag varför. Ännu sämre handling än första filmen.

Sen slog det mig naturligtvis att detta var ju sista kvällen och att jag måste packa. Krokodiltårarna sprutade medan prioritering bland kläder och skor gjordes. Ballerinaskor är inte jätteanvändbart i Svergie under februari månad, så de fick stanna. Legomuggen, den amerikanska hårtorken och några skjortor gjorde likadant. Hem kom scrapbookingpapper och mammas röda filt.

Kommentera här: