Lämna tillbaks mitt spel!

Igår var vi modiga nog att ge oss ut bland alla andra i rea-rushen. George köpte sig en mp3-spelare men annars var det för långa köer för att ens tänka på att ens gå in i affärerna. På kvällen kom Anna-Lena och Lina förbi på en snabbfika. Både lillebror och George var uppslukade av Guitar Hero och dagen gick alldeles för fort.

Idag åkte jag och min andra hälft till OnOff för att köpa en sladd till hans mp3-spelare då den han fått med är 12 cm lång(seriöst). Aningen jobbigt när hans USB-portar sitter på baksidan av datorn (som han har i Centralia). Vi hittade en tre meter lång sladd som borde duga.
Efter middagen tog vi en sväng till Frida och Patrik där även Daniel, Tobbe, Calle, Sandra och Jocke hängde. Deras hus är som en fritidsgård. De har precis köpt ett Wii och bara idag hade de spelat närmre tretton timmar... Jag började installera mina Sims-spel men upptäckte att mitt Nattliv är BORTA. Den som tagit det - lämna tillbaka det genast!! Om inte annat så har du ett så vill jag hemskt gärna låna det (bara att installera - behöver ej skivan för att spela).

Försökte ge oss på idén med att ta juliga kort framför granen, utan några vidare resultat.

Imorgon ska vi ner till Halmstad. Först luncha med Helena och sen möta upp Yvette och Shekar.

Kommentarer:

1 Anonym:

Kommentera här: