Jaefri

Lördag 15 september SISTA DAGEN PÅ JOBBET!!! Är lika glad som Frank i Bernard & Bianca i Australien! Jag är friiiiiiiiiii, jaefri,  jaefri, jaefri, jaefri, jaefri, jaefri!!!
Hade med mig en Magnus som skulle bli nytt söndagsbud... Det blåste halv storm ute så jag fick krypa in under en parkerad bil för att hämta listan som blåste bort. Tur att klockan bara var halv sex...
Var sen tvungen att åka till GP för att lämna tillbaka vagn, telefon, nycklar mm. Bästa tiden att lyssna på radio är en lördagsmorgon då solen skiner och du just slutat ditt sämsta jobb ever. Ingen reklam, inget snack, bara låt efter låt som du skrålande falskt sjunger med i, samtidigt som leendet på läpparna bara blir större och större. Jaefri, jaefri, jaefri!

Min egen säng är fylld med grejer inför resan så jag tog en slummer i brorsans säng för att ha ork till kvällens aktiviteter, dvs sju middagsgäster. Packade sen större delen av vad jag ska ha med mig, i äkta Sara-stil. I learned from the best.

Kommentera här: