Tönt

Tönt som jag är tog jag med mig Camilla till posten och biblioteket efter arbetstid idag... Döm mig inte...
Läste ut första HP-boken igår och passade på att ta med mig både tvåan och trean hem idag.

Fick inspiration från Malin E när jag pratade med henne idag, angående saker jag kommer sakna/inte sakna när jag kommer hem. Ska härmas och göra en likadan lista. Ta det som en komplimang :) Och au pair-reunions åt folket!

I övrigt så hade vi fint väder idag. Solsken och grejer. Och det luktade nyklippt gräs.
Ska se på LOST senare ikväll, så jag har något att vara irriterad över imorgon förmiddag. Imorgon har jag blivit inbjuden till lille indie-Nick som har spelning på Capitol Hill. Har jag inget för mig kanske jag gör en liten visit... Nä nu ska jag läsa om lille Harry när han jagar spindlar och basilisker.

Kommentarer:

1 Sara:

Langtar jag med! Och vi ska lyssna pa hiphop i bilen pa vag mot whatever. Hiphop, rock och Keith baby. Vi ses snart mitt favorit pucko - Love! <3

Kommentera här: