11 årskalas för bloggen

Vet ni vad? Idag fyller bloggen 11 år.
 
Om den blivit försummad? Hur menar du då? Att jag i stort sett aldrig uppdaterar den nu för tiden och kanske borde överväga att lägga ner alltihopa. Jag är nog inte den första bloggare att tänka i de banorna. Kanske är det dags att avsluta bloggkapitlet. Kanske inte. Måste jag bestämma det idag?
 
Det är även dagen då min mormor skulle ha fyllt 91 år. Fast det hade hon nog inte velat.
 
Och nationaldag och ledigt sådär mitt i veckan. Tanken var att vi skulle fika och greja med jord och pallkragar på landet men halvvägs dit blev en människa åksjuk så vi fick vända och åka hem igen.
 
Men en bra grej! För fem veckor sedan var jag tvungen att lämna in min kamera på reparation och har kännt mig naken sedan dess. Igår fick jag äntligen tillbaka den! Balansen i livet känns genast mycket bättre.
 
Hej hej!

Kommentera här: