Tentashopping

Sådär ja, igår skrev jag en tenta i grammatik, fonetik och lexikologi. Jag misstänker/förutsätter att jag blir godkänd enligt mitt eget poängräknande. Blir jag inte det ligger jag i fosterställning om tre veckor och sliter mitt hår.
 
Eftersom jag inte visste när jag skulle vara klar i tentasalen hämtade min käre bror Freja på förskolan, då han råkar vara i stan i några dagar. Alla var nöjda med den lösningen. Framför allt Freja.
 
Tentafirande har jag aldrig varit med om men tentashopping däremot, det är fint det. Det blev bland annat en Bamse-tröja. I storlek 98. Inte i min storlek. Men vem blir inte glad av en Bamse-tröja liksom?
 
Köpt på Lindex
 
Idag drar nästa delkurs igång. Dags för ny kurslitteratur-jakt. Det är ju en sport i sig. En del har jag redan, en del kan jag låna och någon måste jag köpa. Inte riktigt samma sorts tentashopping.

Kommentera här: