Inte fullt så fult längre

Nu börjar det se lite trevligare ut här inne på bloggen igen. Min design totalflippade för några månader sedan och det förtog ännu mer lusten till att skriva inlägg när allt ändå såg hopplöst, rörigt och fult ut. Nu börjar jag som sagt få ordning på det hela (var en evighet sedan jag var inne och rotade i html-koderna då jag faktiskt hade en tjej som gjorde det åt mig, men hon har troligen lagt av, därav knasdesignen).
 
Ser ni något knasigt så hör av er så jag får en chans att rätta till det.
 
Annonserna är fortfarande skitfula men där är alternativet att betala för att slippa dem och riktigt där ligger kanske inte den här bloggens ambitionsnivå i det här skedet.
 
Och ja...det kanske är dags att uppdetera headern också, Freja är ju inte fem veckor gammal längre direkt... Fast det får bli ett projekt till jul när min kära lillebror kommer hem från Spanien igen för jag är så himla trög när det kommer till lager i Photoshop. Han har visat ungefär elva gånger hur man gör. Räcker tydligen inte.
 
Ja men då säger vi så så länge.
 
Hörs snart igen.

Kommentarer:

1 Jess:

Mysig bakgrund med bokeh-mönster :) Kul med ny header framöver, tycker det gör så mycket för helhetsintrycket på bloggar.

2 När Annie fotograferar i Kalifornien:

Finns superbra tuturials på youtube om du inte vill vänta ;-) Fint börjar det bli i alla fall!

Kommentera här: