Men några lussekatter har jag inte bakat

Idag spammar jag hela världen med den här fantastiskt roliga bilden som en vän till mig postade på Instagram. Jättejättejätterolig är den. Ooookej Anna, SÅ kul är den inte... Joooooo den är jättejättejätterolig!
 
 
Vi har även fixat granar till förmån för Stadsmissionen idag. En till oss och en till mamma. Kungsgranar. Man hör ju att den är kung över alla andra granar och jättefina och täta var de också. Hoppas det ger lite hopp till någon i juletid för det behövs verkligen.
Att vi sedan fick in de båda tjockisgranarna, mig, George, Freja OCH kunde stänga bagageluckan (vi har inte en kombibil) ja det vittnar ju bara om att julen verkligen är magisk.
 
Hermione Grangers bil? Toyota Avensis äger!

Kommentarer:

1 Jess:

Haha alltså sedan du la upp bilden på instagram har jag försökt komma på hur texten egentligen går, men kan för mitt liv inte komma på det! Nu är det bara tacos tacos tacos, haha.

Svar: Jag skrattade i två dygn åt bilden ;)"Vi tackom nu så gärna"
Anna WK

2 Mamma:

Ha! Bagageutrymmet är ju inte ens halvfullt...

Svar: Fast George satt och knödde med hatthyllan i baksätet ;)
Anna WK

Kommentera här: