Fast jag använder faktiskt det mesta

De som hänger med på Instagram (annawk86) har sett att jag haft ett målarprojekt på gång. I, vad kan det vara... 20 år kanske, så har jag haft några IKEAbyråer att fylla med diverse saker (a.k.a. småprylar som i vuxnas ögon säkerligen kunnats klassas som skit). När jag flyttade hemifrån blev de istället förvaring för scrapbookingtillbehör (i vissas ögon fortfarande skit). Ungefär samtidigt som jag flyttade fick jag för mig att jag ville måla dem. Det var nu snart fem år sedan. Förra veckan blev det äntligen av.
 
Det ledde även till en mindre inventering/omorganisering av innehållet i lådorna. Ojojoj så organiserat det är nu.
 
Vågar jag erkänna att de thär är ungefär hälften av pysselgrejerna i det här hemmet?

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej hej...

Kommentera här: