Stockholm dag 2: Uppsala

Jag och Freja mötte upp Sara och så tog vi tåget till Uppsala. Där väntade Saras Johan och så promenerade vi hem till dem. Freja fick äran att leka med Lilla gumman (Saras gamla halvätna docka) och så kom delar av hennes fan-club (Frejas alltså), dvs Saras två systrar Lisa och Kajsa och så Lisas pojkvän Jonathan.
 
Freja som endast sovit en timme på hela dagen däckade utan ett pip så vi andra kunde äta köttfärsås och spagetti i lugn och ro. Dessa knasbollar! Åh vad jag tycker om dem allihop! Synd att Uppsala ligger så långt ifrån Göteborg, annars hade jag gärna ätit middag med de här människorna varje kväll.
 
 
Senare på kvällen fick jag och Sara ensamtid och det kan ha varit den bästa kvällen på länge. Och vi som inte skulle stanna uppe så länge...klckan blev såklart efter midnatt innan jag gosade ner mig på den skönaste madrassen i hela världen (tänk Tempurmoln).

Kommentarer:

1 Nic:

Åh vad jag saknar er!!! Önskar så himla mycket att det var avståndet Issaquah - Seattle just nu. Love you xxx

Svar: Avståndet hade gärna fått vara Issaquah - Seattle ALLTID <3
Anna WK

Kommentera här: