Hallå, kraven, var är ni?

Hörrni, opponeringen gick så himla bra. Jag fick massor med ros och nästan inget ris alls. På ett sätt väldigt skönt och en liten boost för självförtroendet. Tänk vad jag kan prestera under tidspress när det väl gäller. Å andra sidan börjar jag ju fundera på vad för krav som egentligen ställs på oss under termin sju på lärarprogrammet. Om jag kan lämna in ett arbete jag börjat skriva på 24 timmar innan deadline och få såpass fin kritik, så säger väl det mer om utbildningen än om min förmåga att prestera under tidspress? Inte konstigt att lärarutbildningen har så dåligt rykte när kraven är näst intill minimala. Nog för att jag kan prestera när jag väl lägger manken till, men jag är ju inte nästa Einstein precis.

Kommentarer:

1 Stina:

Jag gillar din header sjukt mycket! Du verkar vara en rolig tjej :)

2 myaraq:

stina där uppe verkar gilla allas headers idag..



jag har oppo idag. är nervös :( min förbannade c-uppsats du vet... men gött att det gick bra för dig! :)



och med headern vet jag inte. glömde/gav upp?

Kommentera här: