Den flygande katten som säger vov

Igår var jag som sagt på bloggträff med min kära bloggvän Nina och hennes lille charmtroll då de var på genomresa genom stan. Jag har aldrig sett någon få ett smörgåsrån se så underbart gott ut som denne 14 månaders (?) unge med Puff-tänder (alltså som Puff i Piff och Puff). Stängda ögon, ett genuint "mmmmm" och så ett fantastiskt leende på det.

Visste ni förresten att alla djur som är mindre än hästar heter katt och säger vov? De kan flyga också. Fantastiskt imponerande djur. Vi tittade på ganska många sådana.

Under vårt bord på Condecco

Sen tycker jag det är fantastiskt det här med att skaffa nya kontakter via just en blogg. Och hur trevliga bloggmänniskorna är IRL. Maria till exempel. Och nu Nina. För vi känner ju redan en del av varandra fastän vi aldrig träffats innan. Det ger ju mersmak om inte annat.

Kommentarer:

1 myaraq:

visst är det fantastiskt?

2 Nina:

Tack själv för igår! Himla kul att ses på riktigt. Jag trodde E skulle somna som en stock efter allt härjande men han tog en powernap i bilen medan vi körde vilse (fyra gånger) på väg till våra vänner. Sedan var han uppe och busade till midnatt...



Förresten lovade mannen att nästa gång får E vara med honom så vi kan sitta och prata mer ordentligt. Bra va!? (Fast då kanske det är din lilla plutt som tultar omkring...)

Kommentera här: