Majskrokens bäste vän

Bästa skolavbrottet någonsin, barnvaktande av denna trollunge:

Sist var det påsklämmorna som gjorde succé, så även denna gång ihop med några värmeljushållare. Annars fungerade hårtorken som en utmärkt leksak. Och vem kunde ana att torra Corn flakes var så goda?

Vi avverkade två lekplatser denna onsdagsförmiddag och både George och jag fick vara the bad guy som släpade med oss en synnerligen upprörd 1,5-åring som inte alls ville gå hem. Tur majskrokar finns. Och hundar.

Efter tre timmar var det roliga slut och jag fick sätta mig på spårvagnen mot skolan för att skriva om miljöarbete, miljöperspektiv och miljöansvariga personer.

Kommentarer:

1 Nic:

Hur söt! Gullunge :)

2 ida:

Vad mysigt det är med småungar alltså.. :)Kram på dig

3 Gaymasen:

Så söt. :))



Jag ska nästa år (eller ja till Julen detta år) skriva julkort har jag bestämt. Det är ju typ som brev. ^^



Vem jag skickat till är en heeemliiiis ^^

4 Klaudia:

Naw så gullig !

5 Anonym:

Nej va söööt!:D

6 H.S:

Nej va söööt!:D

Kommentera här: