Det uteblivna balkongmyset

Jag hade storslagna planer i våras om hur fin vår balkong skulle bli med trätrall, tomatplantor och fina växter i balkonglådorna och att jag skulle sitta där ute och mysa bland ljuslyktorna.
 
Ungefär så här långt har jag kommit med de planerna och idag är det den sista officiella sommardagen:
 

Lunch och glass har jag ätit där ute några gånger men jag kan inte påstå att jag velat sitta där ute och mysa en enda kväll faktiskt. Kan ha med vädret att göra. Kan ha med avsaknaden av tomatplantorna att göra. Ingen vet så noga.

Kommentarer:

1 Jess:

Haha, känner igen det där. Fick planer om att göra det höstmysigt på balkongen istället, med filtar och ljuslyktor, men det är ytterst tveksamt om det verkligen blir av...

Svar: Det går ju att tända ljus och gosa med en filt i soffan också ;)
Anna WK

Kommentera här: